Hvorfor skal man vælge Salesforce Pardot?

Salesforce Pardot er et spændende værktøj for din virksomhed – især hvis du opererer på B2B markedet! Med Salesforce Pardot får du nemlig et CRM-system som har en masse avancerede features du kan gøre brug af og som kan booste din omsætning og din kundeloyalitet markant! Selvom det er komplekst, så er der masser hjælp at hente! Der bliver nemlig jævnligt holdt kurser i netop Salesforce Pardot, så uanset om du aldrig har benyttet dig af Salesforce Pardot før eller om du benytter dig af Salesforce Pardot til hverdag men ønsker ny viden om systemet, så er der hjælp at hente! Men hvorfor lige vælge Salesforce Pardot? Det har vi forsøgt at fortælle med 3 argumenter!

3 gode grunde til at vælge Salesforce Pardot

  1. Genialt til e-mail marketing

Salesforce Pardot er intet mindre end genialt til e-mail marketing. Det er først og fremmest super nemt med deres indbyggede E-mail Builder System som kan lave professionelle e-mails i nemme og lette templates. Derudover arbejder Salesforce Pardots mailsystem sammen med populære mailprogrammer som for eksempel MailChimp og ConstantContact. Det er derfor super nemt og super hurtigt at komme i gang med e-mail marketing med Salesforce Pardot.

  1. Find ud af, hvilke leads der er relevante for dig

Som virksomhed vil der helt naturligt være nogle leads som er mere relevante og som har større salgsmæssig potentiale end andre leads. Med Salesforce Pardot kan du nemt og hurtigt skelne mellem hvilke leads der har relevans og som derfor skal have høj prioritet, og hvilke leads der er ikke har lige så høj prioritet. På den måde kan du som virksomhed vælge at lægge dine ressource der hvor det giver mening.

  1. ROI er nem at aflæse

Med Salesforce Pardot er det muligt at kunne aflæse din ROI nemt og hurtigt, hvilket vil optimere din marketingafdeling markant. Blandt nogle af værktøjerne er der blandt andet mulighed for at lave A/B tests (eller splittests som nogle kalder dem) med e-mail flows, og dermed lynhurtigt være i stand til at identificere hvilken e-mail der performer bedst. Salesforce Pardot er derfor et værktøj som vil gavne flere afdelinger!